úterý 22. října 2019

VOONO - vlasy jako hedvábíčko ♥

V dnešní době jsme tak trochu otroci sociálních sítí a já mám to štěstí, že mi (zatím) přináší dobré věci. Ať jsou to spolupráce s nakladatelstvími nebo zrovna jedna čerstvá - s VOONO.

Když se mi z VOONO ozvali s nabídkou spolupráce v rámci zimní péče pro zrzky, byla jsem nadšená. Mají eshop s hennou a přírodní kosmetikou na vlasy a tím se mi trefili přímo do noty. Jak už jsem psala - přes rok se barvím hennou a už bych neměnila. 
Rozhodně nejsem ten typ eko/bio člověka, co teď tak letí, ale už jsem měla fakt dost toho chemického zápachu, svědění hlavy a zničených vlasů.











Pochybuju, že by se našel někdo, kdo o henně ještě neslyšel. Ale kdyby náhodou ne - tak henna je přírodní barva v prášku.
Používá se tak, že se zaleje horkou vodou a nanese na umyté vlasy. Ty se zabalí do folie a já ještě balím do čepice. Doporučovaná doba působení je hodina, já si ji nechávám na hlavě klidně i tři.
(Jednou mi někdo řekl něco ve smyslu, jak si krásně žiju, když si můžu tři hodiny barvit vlasy. Takže prosimvás - já si tu barvu nanáším, když vím, že budu mít něco na práci a ty tři hodiny nějak využiju, fakt nemám čas sedět a čekat ;)

Hodně jsem byla překvapená z konzistence henny od VOONO - nebylo jako totiž jako jiné, hrudkatá a drsnější, ale byla jemná a krásně se roztírala.
Dalším velkým plusem je, že jde krásně vymýt, což přičítám té konzistenci.
Výsledná barva je samozřejmě závislá na přirozené barvě vašich vlasů a mně chytá u kořínků tmavší a konečky mám světlejší a zářivější.



A šampon s kondicionérem? Dlouho jsem neměla tak jemné vlasy, a lesklé! Dokonce jsem dostala i chválu od pár lidí kolem :) A od rána do večera jsem si do těch vlasů musela sahat! :)
Navíc oceňuju balení s pumpičkou, které mi přijde praktické.
Nevýhodu naopak trochu vidím ve vůni kondicionéru, ta mi moc nesedí. Ale to je čistě můj pocit.







Na závěr jsem se rozhodla shrnout o henně plusy a mínusy, pokud náhodou o ní přemýšlíte, ať víte, co čeho jdete :)

Výhody barvení hennou:
- vlasy jsou zdravé, leské, nevysušené
- můžete barvit klidně jednou za 14 dní a nečekat měsíc, abyste si náhodou nezničili vlasy
- přirozené odstíny
- i když máte delší vlasy, barvení hennou vyjde levněji než klasickými barvami
- nevysušuje pokožku hlavy

Nevýhody barvení hennou:
- na barvení hennou je třeba víc času - příprava + delší doba působení + delší vyplachování henny z vlasů
- někomu může být nepříjemné, jak je henna cítit
- henna vám neumožní nějakou velkou barevnou změnu, neodbarvuje totiž 

A kdybyste někdo náhodou přemýšleli, že si objednáte svůj balíček zimní péče pro zrzky z VOONO, tady máte odkaz a při zadání kódu TERKA250 dostanete do konce října slevu ♥
Tak henně zdar!



Žádné komentáře:

Okomentovat