úterý 3. září 2019

Dost a rok ♥

Září je krásným měsícem. Spojuje léto s podzimem a já tohle období miluju.

A taky je to přesně jeden rok od září minulého, kdy jsem řekla dost.
Dost patlání makeupu, pudru a dalších blbostí, dost stresování se se zakrýváním každé maličké hlouposti na obličeji.
Dost barvení chemickýma barvama, po kterých mám vlasy sice první dny hladký a lesklý, ale následně vysušený chudinky. (A taky jsem se při barvení dusila tím hrozným smradem a svědila mě hlava.)
Dost starostem s balením když někam jedu a přemýšlím, jestli se mi vejde žehlička, lak na vlasy, přípravek na ochranu vlasů před teplem, taštička plná makeupu, pudru, rozjasňovačů, očních stínů atd atd...
Dost dnům kdy jsem se chovala jako kráva (jo! - fakt to takhle zpětně vidím) a myslela si, že když nebudu dokonalá, můj život bude v troskách a nebude mě mít nikdo rád.

Neříkám NE rtěnkám, ty miluju.
Neříkám NE barvení vlasů, jen to dělám šetrněji.
Neříkám NE péči o svůj zevnějšek, jen trošku s rozumem.

Nemít obočí, mít beďary a nevypadat jako Taťána Kuchařová je absolutně v pořádku.

Tak díky třicítko, žes mi dala rozum ♥ 




4 komentáře:

  1. Ahojky, barvíš se hennou? Protože pokud ne, tak podle mě na tuhle barvu by byla henna ideální a nic šetrnějšího a přírodnějšího nenajdeš. 🙏

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. ano ano, hennou se barvím a už bych si nic jiného na vlasy nedala :)

      Vymazat