čtvrtek 21. března 2019

Skvělá třicítka

Je mi třicet, proboha!
Asi tak jsem reagovala těsně před tím, než mi opravdu mělo být třicet. Ale zas tak jsem to neprožívala... No možná trošku. Ale vlastně je to hrozně super!

Nevím, jak k tomu došlo, ale najednou mi tak nějak začalo víc záležet na mě samotné.
Na tom, co chci, co je pro mě dobré.
Začala jsem se víc hýbat a víc cvičit.
Začala jsem jíst zdravěji.
Přestala jsem (i když to bylo jen příležitostně) kouřit a pít alkohol.
Totálně se mi změnil styl a zamilovala jsem se do věcí, které jsem kdysi obcházela obloukem (třeba široké kalhoty, polobotky, roláky...).
Začala jsem víc poslouchat svoje tělo.
Začala jsem říkat a dělat věci, které se vždycky všem zrovna nelíbí, ale to snad ani jinak nejde.
No, vlastně se to dá shrnout jednoduchou větou - dostala jsem rozum.

Taky jsem se konečně smířila s tím, že nikdy nebudu ten typ holky, která je sexy s mokrýma vlasama. Vlastně ani se suchýma. Vlastně vůbec.
A že se spoustou věcí nic nezmůžu a tak se na ně radši vykašlu.

Moje babička mi řekla, že třicítka je krásnej věk. A mamce to řekla taky, jen se čtyřicítkou a pak s padesátkou. A něco na tom fakt bude.

Najednou vím, co v životě chci a co ne.
Uvědomuju si spoustu věcí.
Je to taky takový ten přelom, kdy už si troufám říct - už jsem toho docela dost prožila a zažila.

Třicítka je super, fakt! ♥ Vnesla mi do života spoustu krásných věcí, lidí a myšlenek. Díky za to!



2 komentáře:

  1. Popravdě mi ten život po třicítce přijde mnohem víc barevnej. Možná právě proto, že člověk už má rozum a taky si svého času mnohem víc váží. Tak na tu třicítku. Gratuluju...

    OdpovědětVymazat