neděle 4. listopadu 2018

Jak jsme s Kubou fotili lookbook South Elements

V srpnu se pravděpodobně celý vesmír spojil a to jen proto, aby se mi sešlo volno s Kubou a mohli jsme tak spolu nafotit něco pro South Elements!
Jižní Čechy, domov, léto, volno, Kuba, foťák a nejhebůčtější oblečení ♥ To by šlo.


Ačkoliv jsem to už zmiňovala snad stokrát, s Kubou fotit je radost. Co radost, je to snový! Nemusím mu říkat, co má dělat a navíc mu tohle oblečení stylově sedne jako ulitý.


Fotili jsme tílko a nejnovější tričko čtyř elementů, které je teda mým favoritem. Ten design je boží. A konečně je tohle triko i na eshopu a já jsem tudíž mohla tenhle článek zveřejnit!


Hodně jsem přemýšlela, jak tohle focení pojmout, protože v hlavě to mám tak, že nemám ráda takové ty typické pózerské fotky.
Mám ráda přirozenost. Mám ráda, když oblečení vidíte tak, jak bude vypadat i na vás. V běžných každodenních situacích.
A myslím si (a hlavně doufám), že se mi to povedlo. Vlastně ne mi, ale nám. Protože bez Kuby by tyhle fotky nebyly tak boží.





Počasí nám přálo, západ sluníčka jsme stihli, probrat u focení život v Praze a v Ostravě, okouknout kukuřici taky.

Doufám, že na vás z dnešního článku dýchla ta pravá letní jihočeská atmosféra, protože přesně tu cítím, když se zpětně na tyhle fotky dívám.


A teď šup na okouknout věci South Elements - koupíte tady!

1 komentář: