neděle 8. července 2018

Protože ráno dělá den ♥

Já miluju rána!
Ale kdo mě sleduje na instagramu, tak to pravděpodobně už tuší.
Miluju dát si dobrou snídani, miluju začátek nového dne, miluju vůni čerstvě umleté kávy, miluju si ráno udělat chvilku pro sebe a číst si, miluju ranní procházky s Majdou.

Trvalo to pár let, než jsem si uvědomila, že rána nemusí znamenat zlo alias musím vstávat a jít do práce. Ale že si je člověk může užívat a zlepšit si tím celý den. A funguje to. No fakt! ♥






Banánů bych se mohla ujíst. Ale ještě lepší než banán je rozmixovaný banán! S avokádem a kakaem jednoznačně konkuruje kupovaným pudinkům plným cukrů, stabilizátorů a já nevím čeho všeho ještě... (a ano datlový sirup u mně poslední dobou jako sladidlo vede) 
A když ještě přidáte ořechové máslo, je to ACH-MŮJ-BOŽE tak strašně dobrý!!!


Rána s Madlenkou, knížkou a snídaní, víc nepotřebuju ♥


Poslední dobou začínám být trošku závislá na vajíčkách a zelenině...


Po strašně dlouhé době jsem si udělala krupicovou kaši. S banánem, skořicí, datlovým sirupem a mandlovými lupínky ji povyšuju na jedno z nejvíc nejlepších jídel! ♥ 



Bez pažitky ani ránu (nebo spíš ráno) ♥


Tím že jsem se zbavila závislosti na jogurtech a sušenkách, se mi otevřely nové obzory. Zkouším různé kombinace chutí a vlastně si na snídaních pochutnávám víc než dřív.
Třeba mango rozmixované s banánem a skořicí - to chceš! Navrch vlašské ořechy a trošku medu a je to další boží pudink.


Napsala bych, že letní snídaně s lučním kvítím z výletu jsou ty nejlepšejší, a oni jsou, ale je mi jasné, že to tenhle rok to ještě trumfnou snídaně vánoční :) 



Čerstvě pečená galetka k snídani. 



Taky milujete rána? A užíváte si snídaně?
T.

Žádné komentáře:

Okomentovat