pátek 15. června 2018

Květnové přečteno

Poslední měsíce (zaťukávám) jsou na knížky docela bohaté. A jaký byl květen?

Cop - L. Colombani
Já budu asi vždycky detektivková a thrillerová holka, ale Odeon umí vždycky vydat něco, co mě dostane. Tři ženy, tři národnosti, tři příběhy, tři osudy. Úžasná kniha. Na konci mě až mrzelo, že to tak rychle skončilo.









Trhlina - J. Karika
Tahle knížka je důkazem toho, že nejsou potřeba hektolitry krve a násilí, aby se moje thrillerová duše tetelila blahem. Tohle bylo vážně dobré a čtení jsem si moc užila!


Moskva - J. Grimwood
Na tuhle knížku můžete najít mou pro recenzi pro knihcentrum.cz tady!


Temná hmota - B. Crouch
Tuhle knihu bych mohla nazvat dalším mým vykročením z komfortní zóny.
Sci-fi o Jasonovi který se jednou probudí a zjistí, že už nemá syna ani manželku a že už není průměrným fyzikem ale proslulým géniem. A tak se vydává na cestu, aby zjistil, který svět je ten skutečný a který se mu jen zdá.
Knížka mě bavila, ale nemyslím si, že bych tenhle žánr někdy v budoucnu vyhledávala.
Ale kdo ví..


Němci - J. Katalpa
Pro mě je tahle spisovatelka velkým objevem a moje první setkání s ní jsem si opravdu užila.
Kniha mi tématicky strašně moc sedla. Předválečné, válečné i poválečné období mě neustále fascinuje, do toho přimíchat trošku mezilidských vztahů a je z toho úžasné čtivo.


Sběratel motýlů - D. Hutchison
Kolem téhle knížky bylo velké haló, ale já bych to zas tak neprožívala.. Jako jo, je to úchylné, možná pro někoho děsivé, ale já už jsem asi zvyklá na všechno.
Prostě si jeden pán doma dělá sbírku motýlů, jen místo motýlů má mladé holky.


Rozbití andělé - G. Masterton
Tak tahle knížka mě bavila dost. Tahle spisovatelka je pro mě dalším objevem a rozhodně si od ní půjčím další knihy z téhle série. 
Úžasné prostředí Irska, mrtvoly knězů (chvílemi mi tedy ze způsobů, jakými byli zabiti, fakt dobře nebylo) a sympatická hlavní vyšetřovatelka. Jo, tohle by šlo!


Dědina - P. Dvořáková
Tahle kniha pro mě bohužel byla zklamáním.
Jazykově to to super a mně hodně blízké, ale nudila jsem se u toho. Tohle by podle mě fungovalo skvěle jako film, ale jako knížka - za mě ne.
Je to takový sonda do vesnického života a já radši v české literatuře nějaké to větší dramatično..


Nejlepší pro všechny - P. Soukupová
A to nejlepší (pro všechny) nakonec. Petra je úžasná. Bavila mě, těšila jsem se na každou volnou chvilku, kdy se začtu.
Rozmazlený desetiletý (a mně teda děsně nesympatický) Viktor, jeho matka a jeho babička. Trojice, se kterou prožijete jejich shody i neshody a zjistíte, že nikdy nikomu nedokážeme určit, co je pro něj nejlepší.


A co zajímavého jste v květnu přečetli vy? 
T.

Žádné komentáře:

Okomentovat