pondělí 26. března 2018

Březen

První teplé dny, výhled z radnice, blešák, nové knihy, knihy z knihovny, sladkosti, ZOO, kino, večeře, kafíčko s dortíkem, čtení, čtení, čtení.
Tak jsem spoko.


Dobré ráno!



Cukřenka = blešákový úlovek

První česká kniha v letošním roce a stála za to.

Nakladatelství Paseka mi dělá radost ♥ Artur je boží ♥ 

Ostrava prosluněná.

Blešákování ♥ 



Nejoblíbenější zastávka v ZOO 

Pro tohle bych vraždila! 


Skvělá knižní jednohubka (pokud ale pracujete v obchodě s nábytkem, počítejte, že nebudete chtít chodit do práce)

Dlouho očekávaný nový Bryndza! (bohužel nejslabší ze všech)

Autorka Manželů odvedle se v psaní bohužel nijak nezlepšila.

Ostrava z výšky 73 metrů 

Nejlepší místo na čtení je vana!


Taky čtete rádi ve vaně a chodíte na blešáky?
T.♥

4 komentáře:

  1. Aaano, ve vaně čtu ráda, jen jsem líná si zapnout větší světlo, mám tam ráda přítmí... a tak vydržím číst malinko a hned knihu odkládám, protože prostě nevidím. :DD
    Každopádně ta fotka s obrazy je boží!

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Děkuji za pochvalu a s tou vanou - ach ta lenost, ta mi taky dost věcí v životě ztěžuje :D

      Vymazat
  2. Výběr knih by mne neuspokojil, ale fotografie města a zvířat jsou moc krásné, líbí se mi ten cit pro detail.

    OdpovědětVymazat