sobota 13. listopadu 2021

Říjen v duši

Měla jsem svátek. A na ten můj svátek si dvě spřízněný duše řekli svoje ano. Může být sváteční den lepší? Nemůže. Tenhle den je jeden z těch jedinečných.

Stromy byly nejkrásnější, nejbarevnější. A na zemi koberec z listí.

Přijeli Tata Bojs. Zahráli, naplnili mi duši, srdce i uši radostí a rytmem tak, jak to umí jen oni.

Prošla jsem si podzimní Prahu. Všechny ty ulice, kde se stromy sklání k fasádám vysokých domů, svědků každodenního dění. Zavzpomínala na všechny ty kluby a haly, kde jsem stepovala s bolestí břicha způsobenou nervozitou. Ty tramvajový zastávky, který byly před lety výchozím bodem dobrodružství všedních dnů, ze kterých udělaly nevšední.

Vypitý kafe ani nespočítám, sem tam ho nahradí nejlepší pečenej čaj od mamky a samozřejmě i kakao. 

Prošla jsem si podzimní Ostravu. Je přesně taková, jakou jsem jí opustila. Všechny ty kavárny v ní pořád tak krásně voní, lidi se v nich usmívaj a banánovej chlebíček s jogurtem, ořechovým máslem a ovocem v Cokafe je teda něco.

Pět? Deset? Už ani nevím, kolik mi přibylo na stolku nových knížek. Vím jen, že se na každou z nich hrozně moc těším. Na každou stránku, každou větu.

A ty rána? Bože, ty rána tak krásně voní, jako velká voňavá peřina, která vás obejme a každou ranní cestu, ať už pěšky nebo vlakem, si užívám. 

Taky jsem komplet doposlouchala všechny díly podcastu Love is on the air a poslouchám je znovu. Pusťte si ho - dlouho jsem se tak nenasmála, je to můj instantní zlepšovač nálady. 


Taky máte říjen v duši? 

T.♥ 

Žádné komentáře:

Okomentovat