pátek 10. června 2016

Splasklé vzpomínky

Některá cvaknutí jsou náhodná a buď se povedou nebo ne. Jen tak na zkoušku, třeba z toho něco bude.

Některá cvaknutí dělám s tím, že zůstanou zachycené chvíle, které si chci navždy pamatovat a připomínat. Až jednou přestanou (za hodně, hodně dlouhou dobu) být v mé hlavě, podívám se na tyhle fotky a budu to vědět.
Budu vědět, že to byly jedny z nejhezčích chvil v mém životě a že se opravdu staly.
A tím, že je zachycuju na film, jsou ještě víc opravdové. Nejdou vymazat.
Ani je vymazat nechci.

(A ano - některé jsou ještě ze zimy, protože v tomhle dost zaostávám a nebyla jsem schopná film dofotit a fotky hned po dofocení filmu vyvolat. Rozuměj - film k vyvolání mi ležel několik týdnů na dně plátěné tašky, až hle! Musím si ho nechat vyvolat!)



Domácí pečený čaj ♥ (a maminka, která nechce být na fotkách :))


Koně! Ti jihočeští :)



Parťáci ♥

Jihočesko - kdo nepoznal, nepochopí ♥


Medvěd Marley ♥ (bojící se traktorů a bouřky :))


Ponožky (od mamky)  řadící se k nutným věcem vánočním stejně tak jako knížka od jednoho z nejlepších lidí, jakého jsem kdy mohla poznat. (A budu si ji číst každé Vánoce!)

Povánoční drbání ♥ (babička a teta)

Babička ♥

Chlapi ♥ (taťka a bratranec)


Oblíbený (zimní, ale i jarní a podzimní) výhled ♥ (Ostrava)

Velikonoční výlet na Hukvaldy.

Tohle mi přišlo vážně děsivé (v kostele). Opět Hukvaldy.


Kdo nefotí, jako by nebyl! (Hukvaldy)

Zákaz vstupu. (Hukvaldy)

Naprosto báječné věci od ještě báječnější paní, od které jsem si prostě MUSELA koupit další plátěnou tašku do sbírky! (A ta paní na fotce to není, ta se jen kochá stejně jako já!) (Hukvaldy)

Pivo, klobása, pohoda a moje nová taška! ♥ (Hukvaldy)


Hrad Hukvaldy.

Připadá vám, že u fotek je až moc srdíček? Ale to je správně. Nedávno totiž můj dobrý přítel napsal "Nestyďte se za své emoce." ( http://zadumanypoustevnik.blogspot.cz/)  A má recht! Rozhodla jsem se nestydět... :)
T.

Žádné komentáře:

Okomentovat