úterý 21. června 2016

Vlčí máky, ostatní kvítí a Chalupáři

Pravidelně každý rok s přicházejícím létem se těším na luční kvítí, hlavně na vlčí máky a na Chalupáře! Ty si pouštím pro jejich úžasnou letní venkovskou atmosféru (někdy neodolám a pustím si je i přes rok), pro ten humor a celkově pro pohodu, kterou ve mě dokážou navodit.
Letos jsem na ně ale nějak pozapomněla (nechápu proč!) a připomněla mi je až procházka, při které se mi úplně vybavila atmosféra z Třešňové!


Jaro je nádherné, ale teprve tohle (už konečně)letní období ve mně vzbuzuje daleko lepší pocity. Kromě už zmiňovaných Chalupářů si užívám sluníčko vkrádající se do ložnice, trávu lechtající na odhalených nohou, všechny ty vůně léta.
Na stůl si dám kostkovaný ubrus a do láhve od vína kytici lučního kvítí.


A snídaně!
Snídaně v létě jsou ty nejlepší! (no, možná se ještě dělí o první místo s vánočními snídaněmi).
Protože v létě je zelenina i ovoce lepší. Protože při snídani můžete poslouchat ptáky a z okna sledovat, jak se svět probouzí.
A protože si k snídani můžete upéct koláč z čerstvého ovoce!




Užívejte léta ♥
T.

2 komentáře:

  1. Ty fotky mi vzaly dech. Fakt krásné.
    Jsou v něčem upravené? (Pokud ano, v čem? :D )

    OdpovědětVymazat