pondělí 18. dubna 2016

Hilda

Nakladatelství Paseka mi nabídlo pár knih, které si vyberu, k zaslání jako recenzní výtisky.
A já neodolala a řekla jsem si (mimo jiné) o úžasnou Hildu.
Že jste o ní ještě neslyšeli?
Chyba!

Hilda je komiks o modrovlasé holčičce, která žije se svojí maminkou v domku na samotě.
Kromě Hildy najdete v knížce i pohádkové bytosti jako například trolly nebo obry. A právě s těmi zažívá Hilda svá dobrodružství.

Hilda je odpočinková kniha plná nádherných ilustrací.
Nenechte se mýlit - to, že je to kniha pohádková a ilustrovaná, vůbec neznamená, že je jen pro děti. Naopak -  dospělý ocení to, jak je propracovaná, ocení vtip i celkový vzhled knihy.

Já jsem si neuvěřitelně oblíbila postavu poleňáka. Při prvním setkání s ním jsem se opravdu nasmála! Však se na něj podívejte :)

A úžasné zpracování vnitřní strany obálky knihy mě úplně neskutečně nadchlo!


Hilda je krásná, milá kniha, ke které se rozhodně budu vracet.
A teď v tomhle (konečně) jarním počasí je ideální na čtení někde venku.

Nejste zrovna milovníkem knih?
I v tom případě je Hilda přesně pro vás! Nemusíte se namáhat textem, stačí se jen dívat a kochat...:)



Na závěr by se slušelo zmínit autora Hildy Luka Pearsona, který kreslí pro britské deníky a magazíny a slavný je právě díky svému nezaměnitelnému rukopisu.
Jóóó a Hilda by se měla dočkat za pár let i televizní podoby!

Tak šup pro ní! :)

Žádné komentáře:

Okomentovat