úterý 12. dubna 2016

Ahoj zvířata!

Ve velikonočním volnu jsme se vydali do zoologické zahrady v Lešné u Zlína (ano - s fotkami mám mírné zpoždění).
Už jsem to měli v plánu delší dobu a konečně se podařilo.

Miluju zvířata. (Vždyť už v ostravské ZOO jsem byla za tu krátkou dobu, co tu bydlím, víckrát, než rodilí Ostraváci)

Koukněte na ten jazyk! :)

Mají prostě nejkrásnější oči, tak to je.

Tak trošku se předváděli :)


V Lešné mají některá zvířata velké výběhy, což je samozřejmě pro ně jedině dobře, jen je to horší pro nás, co je přijdeme obdivovat - nejsou totiž nikde vidět. To mě trochu mrzelo, protože přece jen jsme tam jeli kvůli těm zvířatům a ne kvůli prázdnému lesu nebo prázdné louce.
Tak trošku mi to připomnělo můj oblíbený Jurský park, kdy vyjíždí hlavní hrdinové na jeho prohlídku a vidí jen prázdné výběhy. Tak přesně taková atmosféra tu chvíli panovala.





Dingo! Nádherné zvíře.


Ale abych nebyla jen za stěžovatele, musím tuhle zahradu samozřejmě taky pochválit. To prostředí je nádherné, spíš než výlet do ZOO, je to výlet do přírody. Můžete (nebo musíte?) tu strávit klidně celý den. Jsou tu zvířata, která jsem naživo ještě neviděla, vstupné je příjemně nízké a občerstvení je samozřejmost.

To je postavička!



Asi nejvíc mě okouzlili rejnoci, které nemám na fotkách, ale jen tak se na ně nedá zapomenout. Máte totiž možnost je krmit přímo z ruky a je to něco nepopsatelného! Zároveň si je můžete u krmení pohladit a vidět je i detailněji.
Taky jsme se nemohli vynadívat na mravenečníka! Já ho viděla poprvé v životě a tak nějak jsem uvažovala, z které planety to zvíře asi je, protože to jeho tělo - skoro jak z nějakého scifi filmu :)
Nebudu se dál rozepisovat o dalších zvířatech, protože to by měl tenhle článek neuvěřitelnou délku - fotky mluví za vše ;)

Prohlídku zahrady jsme zakončili prohlídkou nádherného zámku, který je absolutně nádherný i zevnitř! Takže tohle zakončení doporučuju i vám :)

Zkoušeli jsme na něj mluvit hadí řečí ala Harry, ale on nic :(

Žádné komentáře:

Okomentovat