pátek 16. září 2022

Po stopách Rammstein aneb Berlín summer trip

Neuvěřitelných 10 let tyhle fotky ležely ladem v archivu a já je oprášila, abych zavzpomínala na jeden skvělej víkend a taky je ukázala světu. 

Proč Berlín a jeho okolí? Protože Rammstein! Ano ano, vydali jsme se po jejich stopách, respektive po místech, kde natáčeli svoje videoklipy. Fanatismus? No, trošku. Ale hlavně láska. 

Když se k tomuhle víkendu někdy ve vzpomínkách vrátím a vyprávím o něm s velkým nadšením, dostává se mi různých reakcí. Naposledy to bylo: Vy jste asi trochu divný, ne? 
Možná jo, možná ne. A není vlastně tak trochu divný nebejt divnej? 

Babelsberg 

Rozlehlej park a v něm hrad jako z pohádky. 
Tady se natáčel videoklip Du riechst so gut. 




Beelitz Heilstätten 

Tohle místo! Pokud se někdy budete chystat na víc dní do Berlína, jeďte tam. Při psaní tohohle článku jsem se dozvěděla, že se tam dokonce postavila stezka korunami stromů - přímo nad Beelitzem. Mě ale těší, že jsme tam byli v době, kdy ještě neexistovala a na tajňačku jsme se dovnitř vkrádali. Ale určitě si tu stezku chci jednou projít a ty místa si prohlídnout z výšky.

Nebudu lhát - byly chvíle (bylo jich víc), kdy jsem se bála. Ale je to takovej ten strach, co chcete zažít, ten co vás přitahuje. 
Sanatorium v rozkladu totiž není zrovna místo, kde se cítíte bezpečně. Obzvlášť když legendy praví, že tu řádil vrah a že se tu konaly zvrácený orgie (víc asi vědět nechci).

Ale proč jsme tam vlastně byli - na tomhle dechberoucím místě se točil videoklip Mein herz brennt, což je moje velká srdcovka, doslova a do písmene. A na ten klip se podívejte, i když nejste milovníci Rammsteinů, protože je epickej.


















Markquardt

Nádhernej zámek, kde se natáčel videoklip Haifish. Atmosféra? Zase skvělá.
Ale co si budem, tu atmosféru jsme mu dodali my - těma pózama! 


Berlín a (divno)lidi v něm

A jakej je Berlín? Boží. Je to pulzující místo, kde se nestíháte dívat kolem a k tomu, abyste si ho užili naplno potřebujete snad celej rok.
Já jsem nejspíš taky dost zaujatá - mám ráda Německo i němčinu a strávit dovolenou právě v Berlíně je pro mě představa velmi líbivá. 















Tak zas brzy, Berlíne ♥
T.

Žádné komentáře:

Okomentovat