neděle 12. ledna 2020

Tak díky ♥


Předchozí rok byl neuvěřitelný. Byl plný skvělých věcí a když se teď dívám na ten seznam, jakoby někdo tam nahoře tušil dřív než já, že je to můj poslední rok v Ostravě a snažil se mi ho udělat jedním z nejlepších ♥
  • narostly mi vlasy
  • zbavila jsem se akné a lidí, kteří mi ubírali energii (rozuměj - prostě mě srali, no)
  • procestovala jsem Beskydy
  • přečetla hromadu knih
  • objevila jsem perfektní džíny, do kterých se vejdou moje velký lýtka (ale nekoupila jsem si je, bo šetřím přece!)
  • utvrdila jsem se v tom, že mám nejlepší rodinu a přátele
  • (ne)spala jsem poprvé v životě na koleji
  • vykřičela jsem si hlasivky na Rammsteinech
  • vypila jsem (hekto)litry vína, piva a cappuccina
  • snědla jsem nespočet javorových pletenců a croissantů
  • našla jsem zalíbení v natírání nábytku a natřela doma co šlo 
  • válela jsem se u bazénu
  • platonicky jsem se zamilovala do Tylera z Twenty One Pilots
  • začala jsem zase běhat 
  • zvrkla jsem si kotník na Letné, když jsem si opilá potmě chtěla odskočit
  • potkala jsem dvojníka Roberta Downeyho Jr. a dostala od něj dvě čokolády
  • viděla jsem nejlepší film mýho života (však víte, Joker ♥)
  • potkala jsem dalších pár úžasných lidí
  • viděla jsem poprvé v životě rozbitou hlavu
  • zamilovala jsem si Přátele a viděla je asi milionkrát
  • posnídala jsem asi stovky lívanců
  • zase jsem se nechala okouzlit šarmem Lukáše Hejlíka při křtu jeho knížky
  • zažila jsem to nejkrásnější léto za celých pět let v Ostravě




Tak díky devatenáctko ♥
Těším se, co přinese dvacítka!

1 komentář:

  1. Terezko, to je tak hezky napsané a tak ti to všechno přeju! :) A víš co je ještě dobré - ve dvacítce Tylera i potkáš!
    P.S.: Kde přeebývá dvojník Roberta Downeyho Jr.? To si přece nenecháš takovou informaci pro sebe :)

    OdpovědětVymazat