úterý 5. června 2018

S Petrou na nejlepším makovníku v Ostravě

To jsem takhle jedno krásné slunečné ráno šla z knihovny na tramvaj a po cestě jsem si všimla Loutkové kavárny.
Vlastně jsem už tak trochu uvažovala, že bych si zašla někam na kafíčko a při jeho popíjení sledovala, jak se Ostrava probouzí. Takže ideální čas tohle místo navštívit.




Ještě že jsem tak učinila! Ochutnala jsem tady totiž ten nejlepší makovník (a bez mouky!), nad kterým jsem se doslova rozplývala ♥ (a ještě si další dva odnesla domů). K tomu cappuccino a Nejlepší pro všechny od Petry Soukupové. Seděla jsem si tu v tichu, ve stínu. Nádherné ráno.


Navíc musím zmínit moc milou obsluhu a paní, která mi vyprávěla co všechno tu peče za dobroty a jednoznačně mě tím nalákala k dalším návštěvám!
Vlastně uvažuju nad tím, že si z toho udělám takovou tradici a pokaždé, když půjdu z knihovny, zajdu si sem na takovou svoji kávochvilku ♥

Mimochodem - Petra Soukupová opět nezklamala (očekával to snad někdo?). Jedna z nejlepších knih za poslední dobu!

Co vy a kavárny?
T. 

Žádné komentáře:

Okomentovat