neděle 1. ledna 2017

Co mi dal rok 2016

Rok 2016 byl náročný. Vlastně velmi náročný.
Ale jak se říká - všechno zlé je pro něco dobré a já jsem zvědavá, co dobrého mi rok 2017 přinese.

A tento rok mi dal:
  • skvělý pocit z hned dvojnásobné výhry s jednou vánoční fotkou 
  • moje úplně první recenzní výtisky knih z nakladatelství Paseka
  • hromadu báječných, i těch méně báječných, knih (a že jich bylo požehnaně - necelých 70) a v nich opět spoustu napínavých i srdceryvných příběhů
  • nové přátele
  • ještě větší zálibu v "kafíčkování"
  • novou lásku
  • další báječné hudební zážitky mezi nimiž samozřejmě nechyběli moji nejmilejší Tata Bojs (rok bez Tata Bojs je rok o ničem!)
  • možnost poznat nová místa
  • spoustu litrů vína
  • moji úplně první (fanfáry prosím!) blogovou spolupráci s internetových knihkupectvím Martinus.cz (a ještě teď tomu nemůžu uvěřit...)
  • zálibu v psaní dopisů
  • neskutečný zážitek z přímého kontaktu s rejnoky v zoologické zahradě ve Zlíně
  • zase trochu víc odběratelů na instagramu
  • další rok s tím pravděpodobně nejbláznivějším psem na světě
  • dvoje nové Conversky
  • zálibu nakupovat v sekáčích (boží letní šaty za 39,- a ještě božejší svetr za 10,- jsou toho důkazem!)
  • hrníček se Santa Clausem, hrníček s foťákem a spoustu dalších a dalších hrníčků...
  • lásku k vonným tyčinkám! (i když se některým zdá tahle láska trošku pochybná)
  • ilustrovaného Harryho Pottera - jupí! 
  • můj úplně první pravý vídeňský sachr dort!

Je toho ještě strašně moc, ale na všechno si teď prostě nevzpomenu...
Do roku 2017 vstupuju (jak nečekaně) s dlouhým seznamem knih, které si chci přečíst, s chutí objevovat nová místa, s báječným člověkem po boku a s netrpělivým očekáváním jaké hudební zážitky mě kromě Rammstein a Depeche Mode čekají.

A co vy? Jaký byl váš uplynulý rok?
T.♥

3 komentáře:

  1. Rok 2016 byl dalším úspěšným rokem! Plno knih, zážitků a úžasných lidí ♥

    OdpovědětVymazat
  2. Do nového roku 2017 ti přeji hlavně to nejlepší, Terezko! A doufám, že bychom se mohli letos vidět! :-)))

    OdpovědětVymazat
  3. Hezké shrnutí, přeji ti krásný rok 2017 a už teď máš naběhlé na božské období díky těm koncertům.

    OdpovědětVymazat