pondělí 21. listopadu 2016

Kdy bude svět lepším?

Až se přestanou nosit ty hrozné gumové kabelky s kusy provazu místo uch.

Až se přestaneme opouštět kvůli hloupostem (ať už v kamarádském vztahu nebo v partnerském) a naučíme se odpouštět.

Až přestanu na ulicích, v dopravních prostředcích a všude jinde potkávat dívky a ženy s dlouhými umělými drápy místo nehtů a pavouky místo řas.

Až přestane existovat lidská hloupost.

Až mě můj pes začne poslouchat.

Až přestaneme všechno řešit, nad vším moc přemýšlet a bát se a začneme věci dělat tak, jak je cítíme.

Až se stane kavárenské povalečství regulérním zaměstnáním.

Až začnou existovat rychlovlaky, kterými se dostanu domů za hodinku a budu si tak moc užívat výhody velkoměsta i rodinu.

Až se jednoho dne vzbudím a vedle mě na posteli bude vzkaz: "Bylo nám s tebou krásně, ale už se nikdy nevrátíme! Sbohem, tvé akné."

Až se přestanou mámy s kočárama cpát do těch nejužších uliček v obchodech.

Až dárky na Vánoce opravdu začne nosit Ježíšek a nebudeme muset nic řešit.

Až se každé ráno probudím, přijdu do kuchyně, otevřu ledničku a v ledničce bude dort.

Až potkám někoho, kdo mi řekne: "Ale to vůbec nevadí, že jsi depresivní bordelářka se sklony k alkoholismu závislá na dortících a instagramu, já si tě stejně vezmu!"

Anebo to ani nemusí říkat, stačí, když mě bude mít rád.

Až se můj králík rozhodne v noci spát a nebrousit si zuby o mříže.

Až budou stát conversky stovku a já si konečně doplním ostatní barvy ke svým černým, modrým, červeným a bílým.

Až se přestanou lidi kolem mě pohoršovat nad tím, že jsem si zapálila cigaretu/opila se/řekla sprosté slovo/oblékla si kraťasy v zimě/nechala se potetovat.

A kdy bude váš svět lepším?
T.

6 komentářů:

  1. Až lidé tolik přestanou řešit sexuální orientaci ostatních.
    Až neprošlapu patery tenisky za sezónu.
    Až so koupim dobrý kafe, který bude zároveň levný.

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Strašně, strašně krásně napsáno... ♥

      Vymazat
  2. ,,až se lidem budou plnit jejich sny
    ,,až mi někdo řekne tati
    ,,až se lidé stanou lepšími lidmi

    OdpovědětVymazat