středa 30. listopadu 2016

(bohatý) Listopad

Né, né, né. To prostě přece není možné, že už je za námi další měsíc a čekají nás Vánoce...
No, je to tak.
Listopad stál za to. Listopad byl totiž plný lásky - do Ostravy přijeli Tata Bojs a byl to rozhodně jeden z nejkrásnějších večerů za poslední dobu.
Taky byl listopad plný setkání s lidmi, kteří mě nabíjí neuvěřitelnou energií a bez kterých si to tu už nedokážu představit.
Zúčastnila jsem se každoročního setkání fanoušků Depeche Mode, které opět stálo za to, užívala si báječného teplého počasí, ale i prvního sněhu, a začala se pomalu připravovat na Vánoce.
V knihovně jsem měla (opět) šťastnou ruku na skvělé kousky a konečně si pořídila ilustrovaného Harryho Pottera.

oběd a ... 

...káva s nejlepší ostravskou průvodkyní ♥


Harry ♥

Harry ♥ 

prosluněná Ostrava 

jsou to lásky...♥


předvánoční Praha ♥ 
knižní nášup na prosinec


předvánočno ♥

A jaký byl váš listopad? 
T.

2 komentáře:

  1. Moc hezké fotky :) Já jsem si listopad ani nějak moc neužila, strašně rychle utekl :/

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Děkujuuu! A souhlasím, strašně rychle utekl...:/ Tak snad si užiješ aspoň prosinec :)

      Vymazat