úterý 11. srpna 2015

Výročí ve znamení burgeru

Jídlo, jídlo, jídlo. Točí se kolem něj vlastně všechno. A já jídlo miluju.
A protože jsme s přítelem měli výročí, zašli jsem si na večeři (I když vlastně my nepotřebujeme výročí k tomu, abychom se pořádně nacpali - když tak nad tím přemýšlím, důvod s najdeme vždycky!) A to na pořádný burger do restaurace Rusty Bell Pub v Ostravě, která je v irském stylu. Mimochodem - byl to můj první opravdový burger (Ačkoliv jsem už nějaký ten burger měla na různých akcích spojených s jídlem, ale za opravdový prostě považuju ten, který nejde skoro ani udržet a je k němu pořádná hromada hranolků.)! :)


Já už měla od začátku jasno - dám si burger s kopou hranolků a colu! Taková pořádná vydatná večeře :)
Dala jsem si JACK DANIEL’S Big Burger s kuřecím masem, anglickou slaninou, sýrem Monterey, ledovým salátem, rajčetem, nakládanou okurkou a červenou cibulí.
Přítel si dal ten samý JACK DANIEL’S Big Burger, jen s hovězím masem a pálivou barbecue omáčkou.
Také jsme poprvé ochutnali irské pivo Guinness. Za mě vynikající! Já nejsem milovnice piva pro jeho hořkou chuť. Raději mám piva jemnější. Ale tohle pivo chutná jako káva. Nevím totiž, jak jinak tu chuť popsat - káva se tomu přibližuje nejvíc. Přítelovi také chutnalo, ale "Radegast je Radegast" (fuuuuuuuuj!).

Moc jsme si pochutnali a já jsem na sebe hrdá, že jsem tu nálož jídla snědla. Ačkoliv omáčku a kousky zeleniny jsem měla až na nose, co vám budu povídat :)) Takže rozhodně nechoďte na první rande na burger.
A zjistila jsem, že kombinace burger+hranolky+cola je boží! (Chápete, že jsem na to přišla až v 27 letech?!) A teď při dopisování tohoto článku mám na něj nějak zase chuť... :)
Jediným malým mínusem bylo, že dolní bulka byla po chvilce úplně rozmočená a tak se burger už trochu hůře jedl. Ale jak říkám - to bylo na tomhle božím jídle opravdu to nejmenší!

Takže burger s hranolkami v Rusty Bell Pub v Ostravě - za mě ano!

Žádné komentáře:

Okomentovat