pondělí 8. června 2015

Můj instagram (plný jídla a knih)

Je to tak. Moje fotky na instagramu jsou poslední dobou hlavně o jídle a knížkách.
Mě osobně tyhle fotky baví i u ostatních. Ráda se inspiruju, co někdo například upekl, poobědval.. nebo co kdo má zrovna rozečteného.

 Čím dál častěji snídám/svačím/obědvám s knížkou. A samozřejmě s kávou.
 

 K narozeninám jsem dostala naprosto báječnou knížku Červený vrch, o které rozhodně chci napsat článek, protože mi udělala obrovskou radost a je o mých milovaných zombíkách.


Bramborové placky na sladko. Úplně obyčejné jídlo a neuvěřitelně dobré!



Časopis FOOD mě baví. Jsou v něm skvělé recepty a už nejednou mi pomohl při přemýšlení "Tak co dneska udělám k večeři?"



Recept na cookies jsem dávala i sem na blog. Dost jsem si je oblíbila a rozhodně jsou lepší než jakékoliv kupované sušenky.


 
Hned po cookies u mě vedou koláče a bábovky!
 
 Jahody, jahody, jahody... A v Lidlu mají nejlepší čokoládové donuty!



Prostě jídlo světem vládne... Načtenou příště!  

Žádné komentáře:

Okomentovat