sobota 9. května 2015

Přečteno za duben

Na začátku dubna jsem se konečně vydala zaregistrovat do knihovny v místě mého nového bydliště, protože už mi došly knihy z domácích zdrojů.
A měla jsem radost, protože jsem ani dlouho nemusela vybírat a narazila jsem rovnou na tři knihy, o kterých jsem věděla, že si je s chutí přečtu. A taky že ano!









Harlan Coben - Šest let
Tuhle knížku jsem doslova hltala.
Má skvělý námět, který by se podle mě dal přece jen zpracovat ještě o trošku lépe, ale i přesto tuhle knížku můžu doporučit.
Pokud spoustu let milujete někoho, kdo se rozhodl začít nový život s někým jiným, pokusíte se ho vyhledat po tom, co se dozvíte, že ten s kým vaše životní láska odešla, zemřel? Jake Fisher to udělal a od té chvíle se jeho život obrátil vzhůru nohama, protože nikdy není nic tak, jak by se mohlo zdát.. A ani nikdy není nic tak, jak si myslíte, že to bude po tom, co už se něco nemůže stát jinak...

Sophie Kinsella - Báječné mininakupování
Od Sophie Kinselly mám přečteno hodně knih a její styl mě prostě baví. Jednoduchý, čtivý, zábavný, hladící po duši, a samozřejmě obsahující i trochu té lásky.
Tohle nebylo moje první setkání s hlavní hrdinkou Becky a určitě ne taky poslední.
Pokud máte chuť si odpočinout od té vážnější literatury, je Sophie ta správná volba.
Hlavní hrdinka Becky je shopaholička a ne ledajaká, o čemž jsem se čtenář může přesvědčit už v předchozích dílech téhle série. V tomhle díle Báječné mininakupování Becky zjistí, že tak trochu nezvládá nejen svoji závislost na nákupech, ale také svoji malou dcerku. Aneb jaká matka, taková dcera...

Matthew Quick - Odpusťte mi, váš Leonard
Taková malá exkurze do duše jednoho amerického studenta, který se chystá zavraždit svého nejlepšího přítele a pak i sebe. Tak bych tuhle knížku nazvala. Zní vám to příliš morbidně? Věci nemusí být vždycky tak, jak si je představujeme.
Před samotnou vraždou a sebevraždou se však Leonard chystá ještě rozloučit se čtyřmi lidmi, na nichž mu záleží - s dívkou, kterou miluje, se svým oblíbeným učitelem, se svým sousedem a svým spolužákem.
Pro mě opět kniha se zajímavým námětem, se kterým jsem se ještě nesetkala. Ani nevím jak tuhle knížku hodnotit, je prostě... zvláštní. Ano, asi tak, zvláštní. Ale rozhodně stojí za přečtení.



1 komentář:

  1. O Leonardovi už dlouho přemýšlím, jelikož Terapie láskou mě nadchla. Tak zřejmě příště v knihkupectví to bude jasná volba :)

    OdpovědětVymazat