sobota 24. ledna 2015

O fotkách

Fotkami zaznamenáváme naše zážitky, hezké chvíle, chvíle, které musíme mít zachycené, protože se třeba už nebudou opakovat, náš život, náš svět a svět kolem nás.





Nedovedu si představit, že bych nefotila. Že bych nefotila na výletech, na dovolené, oslavy, západy a východy slunce, zvířata... Já už si vlastně nedovedu představit, že bych každý den neudělala alespoň jednu fotku, ať už jde o nějaký zajímavý okamžik, nebo jen o to co zrovna jím nebo dělám. Protože si nedovedu představit, že bych neměla vzpomínky na věci, které zažívám.
Myslím si, že by měl každý člověk ve svém životě fotit, nemusí to dělat tak často, ale jednou za čas, aby si připomněl hezké chvíle. Jasně - tyhle chvíle zůstávají i v hlavě ve vzpomínkách, ale připomenout si je i pohledem na fotky je přece jen hezčí.

Přijde mi škoda, když někdo nemá fotky z dětství a mládí, i když samozřejmě vím, že na to každý není. Já se třeba hrozně těším na to, až si jednou jako babička sednu a budu si prohlížet všechny fotky z mládí a připomínat si jimi svůj život :) I když já už to dělám i teď. Stačí si vybavit nějakou historku nebo zážitek z minulosti a hned hledám fotky, které s tím souvisely. A nebo naopak - prohlížím si je, abych si něco připomněla a zavzpomínala.

A protože chci mít byt plný fotek, chci je mít na zdech, na nábytku, prostě všude, začala jsem si pořizovat rámečky. Jako první jsem si koupila úplně obyčejné černé a bílé z Ikey, protože se mi líbí kombinace těchto dvou barev. Jenže mám doma fotek tolik, že vůbec nevím, jaké do rámečků zatím dám, než si koupím další. Vlastně se obávám, že tolik rámečků se mi snad ani do bytu nevejde! :)
Určitě jste viděli alespoň jeden americký film z prostředí rodinného domu, kde mívají většinou spoustu zarámovaných snímků na zdech, na komodě, na krbové římse.. a to je přesně to, co se mi tolik líbí!
 

Takže foťte! Foťte i věci, které vám třeba ani na první pohled nepřipadají tak důležité, ale za čas se na ty fotky rádi podíváte a něco hezkého si připomenete. A je jedno, jestli si je necháte vyvolat nebo je budete mít v počítači, hlavně že je mít budete! :)
 
A na závěr jedna písnička od mé oblíbené skupiny - samozřejmě k tématu! :)
 


Žádné komentáře:

Okomentovat