pondělí 1. prosince 2014

Můj instaměsíc LISTOPAD


Ačkoliv byl pro mě listopad celkem pestrým měsícem (sraz fanoušků Depeche Mode, focení svatby kamaráda, nákup doplňků v Ikee, koncert Daniela Landy..) a měla jsem ho docela plný, co se instagramu týče, byl trochu chudším. Ono když jdete za tmy do práce, přijdete domů a je taky tma, tak ani není moc co fotit, takže proto za uplynulý měsíc převládají fotky jídla, protože jídlo se dá přece fotit za jakýchkoliv podmínek. A taky je to tak trochu kvůli tomu, že prostě ráda jím, ale kdo ne, že?! Nevím sice, co je to za hrozný zlozvyk si fotit i jídlo, ale mě to baví, vypadá to dobře a vůbec - když je někdo závislý na focení, fotí všechno! A mě totiž i moooc baví koukat na cizí fotky na instagramu, co měl kdo k snídani, obědu, co kdo upekl, nebo uvařil.. jsem tak trochu "jídlofil", což se odráží právě i na mých fotkách.
A co bych vám doporučila? Rozhodně si zajděte v Praze do báječné kavárny Šlágr, kde mají ty nejvíc nejlepší dorty, dejte si k nim kafíčko našich babiček, anebo si přivstaňte a dejte si jednu z jejich skvělých snídaní! Já měla omeletu s hráškem a byla skvělá! A pokud se vám nikam nechce, kupte si domů uzenou kovářskou polévku od Vitany, stačí trochu slaniny a cibule a je to dobrota! A k tomu lehce opečený chleba do křupava - výborná chuť zaručena!:)



 

 
 

Žádné komentáře:

Okomentovat