neděle 2. listopadu 2014

Podzim ve Vídni - Donau City

Donau City je nová zástavba nacházející se na břehu Dunaje. Protože mě baví architektura, přála jsem si tohle místo navštívit a vidět na vlastní oči.
Najdete tady hlavně administrativní budovy, ale i domy s byty, hotel, kavárny, restaurace atd. Mně to připadá jako takové "město ve městě".
Tohle místo je hrozně "studené", samý beton, sklo, dokonalé linie, sem tam nějaký vysazený strom, aby dodal tomuhle místu aspoň trochu zeleně a kyslíku. Na focení skvělé, ale pro žití si to nedokážu představit. Bez zeleně, bez zvířat, mezi zdmi.. Navíc tam bylo neuvěřitelné ticho. Připadala jsem si tak trochu jako v hororu Silent Hill, jen s tím rozdílem, že se tu sem tam ukázal živý člověk a né nějaká zrůda chtějící mě zabít.
My jsme se sem zajeli podívat až ke konci dne, kdy se už trochu stmívalo a to tomuhle místu dodávalo ještě opuštěnější a pochmurnější ráz.
Jak už jsem se zmínila - architektura mě baví, jak ta historická, tak i ta novější, a pokud máte rádi architekturu i vy a plánujete návštěvu Vídně, zajeďte se podívat i na tohle místo, jen si pro to vyberte nějaký teplý slunečný den, ať z tohohle místa nemáte stejně špatný pocit jako já.














Žádné komentáře:

Okomentovat