čtvrtek 12. listopadu 2020

Země, voda, oheň, vzduch.

Fotit oblečení je pro mě pořád obrovská výzva a tak nějak si myslím, že nejdůležitější jsou pro to ti, co to oblečení mají na sobě. Aby se dobře cítili, aby se ten kousek stal jejich součástí... A tohle se nám povedlo. V jednu listopadovou neděli doprovázenou mlhou a vůní lesa.

Když podzim pomalu předává štafetu zimě a nechá nás to jen tušit čím dál víc chladnějšími dny, to je přesně to období, který asi většina z nás považuje jednoduše za nevlídno. 

Ale tohle je přesně to období, ve kterým si to venku děsně užívám a o to víc, když můžu fotit a alespoň trošku tý atmosféry předat dál. 

A k tomu Anička s Danem. A South Elements. A nový mikiny. 














A tyhle dvě biobavlněný radosti koupíte tady a tady ♥

3 komentáře:

  1. Moc hezké fotky i když fotky oblečení by asi zasloužily trochu více světla. Tedy pokud to má být zaměřené primárně na oblečení. Ale jinak pěkné podzimní fotky. Fotit textil v tomhle setupu je poměrně novátorský přístup, zdá se mi. Všichni fotí trička a mikiny s potisky v cool letním prostředí, tohle je trochu jiný přístup, který se mi líbí. Osobně mám podzim hodně ráda, jen mě štvou neustálé problémy s pletí, se kterými mi ale pomáhá galvanická žehlička. Vždycky na podzim trpím popraskanými koutky a různými pleťovými neduhy. :) Ale kosmetik Nuskin to jistí. :D Vřele doporučuji všem a galvanickou žehličku i pro dámské modelky v případě, že se na obličeji objeví nějaký neduh den před focením. Do druhého dne je to pryč. :)

    OdpovědětVymazat