úterý 9. dubna 2019

Ano, je to v pořádku.

Nashromáždit velkou kupu časopisů a nestíhat je číst. Vždyť na ně bude čas o dlouhých zimních večerech při čaji nebo kafi. A nebo taky ne a tak si je nacpu do stojánku a budu se na ně jen dívat.

Koupit si nějakej pro okolí bláznivej, ale pro vás úplně úžasnej, kousek oblečení,díky kterýmu se cítíte skvěle a je to to pravý ořechový bez ohledu na to, jestli se to zrovna nosí a co si o tom kdo myslí. Pro mě jsou to třeba teď široký kostkovaný kalhoty, nad kterýma každej kroutí očima, ale já je miluju a myslím si, že i Bodie a Doyle z Profesionálů by mi je záviděli!

Nestydět se za věci, se kterými se vaše tělo vyrovnává. Ať už je to moje pověstný akné, nebo jakákoliv věc na vašem těle, která vám může připadat ošklivá a přitom je to jen jeho přirozená reakce na určitý věci ve vašem životě. Prosím, nenechme se neustále přivádět do tý nejistoty a do pochyb nad vlastním tělem způsobených těma falešnýma reklamama všude kolem, že musíme mít dokonalou pleť, nohy, vlasy...Ne, nemusíme. 

Vlastně je absolutně v pořádku se nestydět za velké procento věcí v našem životě. Nevím, proč bych se měla stydět za svoje názory, za svůj styl, za to že nemám vysokou školu a titul, za to že neumím dokonale ani jeden světovej jazyk, že čtu Padesát odstínů šedi nebo nějakej jinej naivní románek o ještě naivnější lásce, nebo že jsem se strašně moc opila (zřejmě to v tu chvíli bylo potřeba!).

Myslím si, že někdy je v pořádku na něco zapomenout, něco udělat špatně nebo něco odložit na jindy. Jsme jen lidi a dnešní doba nás neskutečně drtí, nemusíme být stoprocentní.

Je v pořádku strávit celej den doma a třeba i v posteli, protože nemáte náladu na lidi a svět kolem.

A rozhodně je v pořádku cítit se dobře a mít dobrou náladu, i když se zrovna ve vašem okolí někdo trápí nebo má problém a chce vás stáhnout do svý deprese. Buďte empatičtí, ale nenechte se stáhnout!

Podle mě je naprosto v pořádku, že na mých fotkách jsou moje nohy, zadek nebo břicho, protože jsem na ně pyšná a nevím, proč se schovávat jen abych tím náhodou někoho nenaštvala. Buďte na sebe pyšní a nebudete mít důvod sledovat ostatní ♥



A co je podle vás absolutně v pořádku, i když si to vaše okolí třeba nemyslí? 
T.

Žádné komentáře:

Okomentovat