středa 26. prosince 2018

Pohádkový Krakov ♥ / 2. část

Nic není vánočnějšího a slavnostnějšího než plno světýlek, to je jasný.
Jasný a krásný!
A tak se nechávám dál unášet Krakovem plným světýlek a vzpomínám na ten nejúžasnější stánek ze všech, kde prodávali porcelán jako žádnej jinej (a ano, samozřejmě jsem domu neodjela s prázdnou) a ještě cítím tu chuť a vůni jednoho z nejúžasnějších kapučín, jaký jsem kdy měla, taky ze zdejšího stánku.
Krakove, má letmá vánoční lásko, třeba zas někdy!




















A nakonec jedna rozmazaná a děsně spokojená Tereza, která se raduje ze sněhu a novýho hrníčku♥
(díky Pájinko za fotku!)


2 komentáře:

  1. Fotky vypadají opravdu krásně! :) Ten sníh a světélka..nádherná vánoční atmosféra. V Krakově jsem ještě nebyla, tak děkuju za tip na výlet. :)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Já jsem byla vážně nadšená a rozhodně se tam chci podívat znova! :)

      Vymazat