středa 3. října 2018

Otrokem makeupu

Báze pod oční stíny, makeup, pudr, rozjasňovač, tvářenka, linky, oční stíny, denní krém, noční krém, sérum, peeling, micelární voda... Tohle všechny jsem roky a roky používala a už je to skoro měsíc, co jsem všechny tyhle věci vyhodila do koše.

Hnus, že?
Je to hnus. To, že jsem tohle všechno na sebe plácala, abych si dodala sebevědomí. Zakrýt pupínky, červenej nos, zvětšit oči, pořádně zvýraznit tváře.. Každý den v týdnu, volno nevolno, v létě i zimě.

Sebevědomí jsem teda nenabrala, ale cítím se daleko líp. Moje pleť se cítí líp. Vlastně teď nechápu jak to, že mi to nedošlo dřív. Teď bych se s tím vším už cítila zmalovaná.
Cítím se tak nějak volněji, lehčeji.. Samozřejmě se sem tam stane, že potkám nějakou slečnu s dokonalým obličejem a mám chuť se schovat za roh, ale asi to ještě chvíli bude trvat. A já to dám! Bože, mám dvě zdravý nohy a dvě zdravý ruce, můžu si užívat život i s takovým obličejem.

Vlastně i finančně to bylo náročné. Pudry jsem kupovala za stovku, ale makeup za tolik peněz, že to tu ani nechci psát. Micelárka je sice taky za stovku, ale měla jsem jí velkou spotřebu.

A tohle je moje aktuální pleťová výbava co se pečující i dekorativní kosmetiky týče. Jo, fakt, tohle je všechno co teď používám.
Plus když někam jdu a chce se mi, přidám řasenku, domaluju obočí a dám labello nebo teď na podzim výraznější rtěnku.


Místo denního krému a makeupu používám tónovací krém na problematickou pleť od La Roche-Posay. Úžasná věc - hydratuje, sjednocuje, neucpává.
Pleť myju pěnou Medik8, která mi potlačuje začervenání pleti. Je sice dražší, ale opravdu funguje a já už nemám nos jako klaun.
Dočisťuju Jarischovým roztokem a na noc používám Lasocare, který se aktivuje laserem, na který chodím.
Když se mi udělá nějaký bolavý pupínek, očistím Septonexem a dám slabou vrstvu Sudocremu.
Toť vše.

Moje pleť se mi po vynechání micelárky, makeupu a dalších všech těch hrůz rozhodně zlepšila. Ty bolavá místa mám pořád, těch se jen tak nezbavím, to je jasný. Ale jsem připravená na to, že to bude trvat delší dobu.

Přiznám se, že někdy si tak představuju, že si dám ráno silně krycí makeup, zapudruju, dám pořádný linky a tvářenku a vyjdu do světa s tvářičkou jak z plakátu... Ale stejně ty věci už doma nemám a asi už bych to ani nebyla já :)

Ahoj, jsem Tereza a už nejsem otrokem makeupu ♥ 

2 komentáře:

  1. Ahoj, super přístup 🙂 Mám doma plno kosmetiky, ale rozhodně se necítím byt otrokem makeupu. Miluju barvy a tak si ráda namaluju třeba jen rty nebo oči 🙂 a vůbec neřeším, že nad tím mám čelo plný pupínků (když vím, že když to budu pudrovat, bude jich tam dvakrát tolik 😂👌) Maluju se jen příležitostně a třeba se taky dostanu k fázi "nemaluju se vůbec" 🙂

    OdpovědětVymazat
  2. Krásně se to čte! :-) Terezko držím palce!!

    OdpovědětVymazat