sobota 4. srpna 2018

Červenec

Ochutnala jsem úžasné lívance z červené řepy, nejlepší vepřové koleno a nové druhy kávy.

Přečetla jsem 9 knih (vypíchnout musím hlavně skvělou Panenku od Věry Kadlecové a úžasný Černobílý svět od Kathryn Stockettové).

Viděla jsem chlapíky z terakotové armády a užila si další parádní západy slunce.

Vychutnala si pár krásných rán a s konečnou platností se stala závislou na máslových croissantech.

Pokusila jsem se Majdu naučit piknikovat a zvykla si na to, že mě každý den budí s východem slunce (a tím pádem mám více času na čtení a velké snídaně).

Objevila jsem úžasný seriál The Alienist, který je natočený podle knihy Psychiatr, která je jedna z mých nej a rozhodně vám ji doporučuju! A když ne knihu, tak aspoň ten seriál - rok 1896, New York, vraždy chlapů, kteří se živí jako prostituti. To prostě musíte vidět.

Pekla jsem čokoládové muffiny, domácí müsli a ovocné koláče a objevila nové (a ihned oblíbené) pití - Legendario.

Vyzvedla jsem si brýle, protože můj zrak už není to co býval, spořádala pěkných pár porcí zmrzliny a zaposlouchala se do svojí první audioknížky.

Taky jsem se radovala z balíčků od Bioaromy, který obsahoval oleje a karobový sirup, a od holek z POLAK, který obohatil moji šperkovničku o úžasné kousky ze dřeva (rozhodně chystám o všem sepsat článek a všechnu tu nádheru vám nafotit).

Nechala jsem si zastřihnout ofinu a po dlouhé době jsem s ní fakt spokojená, přibylo mi pár modřin a drobných řezných zranění, pupínků a hlavně pár báječných spoluprací.






















A jaký byl váš červenec? 
T.

Žádné komentáře:

Okomentovat