neděle 17. června 2018

Apetit Piknik 2018 / 1.část

Jsem obrovská milovnice jídla. Vlastně se dá říct, že na jídlo myslím pořád. A nestydím se za to.
Minulý rok jsem se na Apetit Piknik bohužel nedostala, ale letošní mi neunikl.
Navštívila jsem ho asi už počtvrté a opět to stálo za to.

Počasí vyšlo nádherné, k tomu výhled na Prahu a všechno, na co jen máte chuť - slané, sladké, kyselé i pálivé. A když se přejíte, lehnete si na deku, vytrávíte a můžete pokračovat dál.

Víte, jak se to říká - život je příliš krátký na špatné jídlo. A za dobrým jídlem se vyplatí popojet si i pár kilometrů navíc.

Ale i kdybych se tu snažila včerejší den vychvalovat jak nejlíp umím, fotky to vystihnou daleko líp:





















A říká se to nejlepší nakonec, takže nakonec vám musím říct, co jsem všechno ochutnala a zamilovala si!

Vdolek od Ten štrůdl mě vrátil do dětství a kdybych si nechtěla nechat místo na další dobroty, sním jich klidně pět. A kousek ořechového štrůdlu jsem si odvezla domů na snídani a vězte, že byl taky báječný.


A tohle je asi to nejlepší na světě, co kdo kdy mohl vymyslet - krobliha. Je od Oh Deer bakery.
Ta chuť je "achmůjbože" nepopsatelná a tohle je přesně to, na co jsem čekala dlouhých třicet let svého života!
(ještě že nebydlím v Praze, protože bych umřela na jejich předávkování)


Co víc se hodí k letnímu dni než cider od Cidrerie Kliment?


Hamburgrem to začalo a moji lásku k čedaru to jen prohloubilo.


Tahle klobáska od Pampas Market byla pořádně kořeněná a jedna z nejlepších, jaké jsem kdy jedla.


Cappuccino a kremrole od Kafe Mělník byla naprosto dokonalá kombinace ♥

Pravděpodobně jeden z nejlepších dortíků, jaké jsem kdy ochutnala, byl tenhle karamelový a makový od Slečny Mlsné z Bezlepkova. 


Taky tak milujete jídlo? 
Budu se těšit v druhé části o Apetit Pikniku, kde budou fotky všeho sladkého ♥ 
T.

Žádné komentáře:

Okomentovat