středa 2. května 2018

Ráj na zemi

Tohle místo... ♥
Chci si tu jen tak sedět s knížkou, objednávat si jedno cappuccino za druhým, zobat k tomu makronky a
v teplém počasí se přemístit na terásku a sledovat dění venku.
Ráj na zemi je obchod s kavárnou. Kromě kávy si tu můžete dát třeba víno nebo ovocný punč, makronku, vynikající minivětrník nebo čokoládovou pralinku.
Taky tu můžete koupit někomu dárek nebo si udělat radost zapékací miskou s puntíky nebo nádherným kávovým servisem (měla jsem co dělat, abych si ten s květy nekoupila - né Terezo, opravdu nepotřebuješ kávový servis, když se ti doma pod hrnky prohýbá police a konvičku a mléčenku a cukřenku vůbec nepoužíváš).
Můžete si tu i nechat ušít závěsy nebo povlečení, koupit rámečky na fotky nebo třeba háčkované hračky. Prostě ráj. Ráj na zemi.

Však se na tu nádheru podívejte!
















Obchod s kavárnou Ráj na zemi najdete v Hukvaldech.  Pokud chcete vědět víc, podívejte se tady. Najdete tu veškeré info i víc fotografií. 
A já už teď sním o tom, že sem znovu zavítám a v zimě, až to bude vyzdobené světýlky, a dám si horkou čokoládu ♥
T.

4 komentáře:

  1. Tak tohle je roztomilost sama! :)

    OdpovědětVymazat
  2. Tak tohle vypadá jako parádní místo! Sice je to trošku mimo můj vkus, ale věřím, že bych se tam dokázala cítit příjemně. :)
    Mám ráda místa, který nejde přímo zaškatulkovat. A přece jen tohle je kavárna, obchůdek, cukrárna a dílnička v jednom, to mě baví! :)
    Michelle B - blog :)
    Facebook - portfolio

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Přesně jak píšeš - místo, které nejde přímo zaškatulkovat a tím je o to kouzelnější ♥

      Vymazat