středa 21. června 2017

Uplynulé instatýdny

Nějak se mi poslední dobou nedaří zaznamenávat všechno, co bych chtěla, a hlavně tak jak bych chtěla. Taky se mi moc nedaří moje obvyklé čtecí tempo. O focení ani nemluvím. Ale někdy to tak přijde a nezbývá, než to přijmout, dát si trochu vína a čekat, kdy se zase dostanu tam, kde je mi tak dobře.

Tak se aspoň raduju z toho, že jsem dostala pár knih k recenzím, že se můžu opíjet venku, taky nosit šaty s puntíky, ukazovat světu svoje odřené nohy plné modřin, číst na balkoně, pít víno na balkoně, mít celý den otevřená okna, trhat všude kytky, nosit je domů a aranžovat na fotky, cpát se meruňkama a taky z toho že přijedou zase Depešáci a že jdu na další tetování.















2 komentáře:

  1. Ako sa ti páčilo Do vody? :-)
    Inak super fotky (ako vždy!) ❤

    OdpovědětVymazat
  2. Moc krásné fotky, jako vždy.
    PS. Hlavně žít. ♥

    OdpovědětVymazat