čtvrtek 11. května 2017

Uplynulé týdny...

...byly plné knížek, kytek, lásky. Však mě znáte.
Joooo a taky kultůry! Byla jsem v kině na Depešácích.
Joo a taky báječného jídla! Muž mě vzal na báječnou večeři. A taky jsem měla jeden z nejlepšejších donutů na světě - borůvkový s bílou polevou se skořicí!
Joooo a taky překvapení! Jedno báječné stylové pražské papírnictví kaš-mi-daš mi zaslalo rozkošný zápisník
s Malým princem, jupí!

Co bych byla bez knížek a postelových snídaní?!

Čekám na Depešáky. 

Snídaně a severská literatura. Ach!

Bůkaholici.

Ráj ♥ 


Poslední dobou přicházím na chuť českým spisovatelům.
Fotím, tedy jsem.

Nejkrásnější! ♥ 
♥ 
Následující týdny budou asi trochu chaotické. Čeká mě setkání s norskou spisovatelkou Marit Reiersgardovou v Praze, kde se zúčastním i veletrhu Svět knihy. 
Taky se blíží koncert Depešáků a Rammmsteinů a konečně jedu po dlouhých měsících domů za rodinou, jupííí! 
A co čeká vás?
T. 

2 komentáře:

  1. Na Svět knihy jsem se zajela podívat pouze včera, bohužel mám teď hlavu všude jinde, nemohla jsem se pořádně kochat... Snad příští rok.
    Opět krásné fotky ♥ a krásné dny. :)

    OdpovědětVymazat