sobota 18. března 2017

Upřímně.

Upřímně si nemyslím, že je v pořádku trpět nízkým sebevědomím a sebevědomí někomu shazovat.
Upřímně si nemyslím, že bychom se měli bát citově se projevovat a měli bychom říkat lidem kolem sebe, že je máme rádi (samozřejmě jen těm, které máme opravdu rádi).
Upřímně nechápu, proč máme často tendenci shazovat svoje partnery na veřejnosti a nedokážeme je pochválit (což třeba já dělám s oblibou - to chválení samozřejmě).
Upřímně mě mrzí, že conversky jsou ty nejlepčejší a zároveň (pro mě) ty nejnepohodlnější boty na světě.
Upřímně mě děsí stárnutí.
Upřímně a k zbláznění miluju kombinaci volné ráno + kniha + kafe + velká snídaně.
Upřímně mě už děsně otravuje lidská hloupost.
Upřímně zbožňuju lidi (hlavně muže), co něco umí. Fotit, hrát na bicí, malovat, skládat hudbu...
Upřímně mě děsně lákají zakázané a nebezpečné věci, ale bohužel mi to kazí moje svědomí a poctivost.
Upřímně pořád nechápu, proč je pro nás tak strašně důležité, co si myslí ostatní. Kašlat na všechny, upřímně.
Upřímně nechápu, proč se pořád všeho bojím. Co se má stát, stane se a nijak to svým strachem neovlivním.
Upřímně se raduju z toho, že se mi podařilo být úspěšná v tom, co mě baví.
Upřímně mě už děsně štvou slečny v parfumeriích, když mi cpou make-up, který mi vůbec nesedí (sakraaaaaa už!).
Upřímně lituju toho, že jsem si často nevážila věcí, kterých jsem si vážit měla a brala jsem je jako samozřejmost.
Upřímně mě mrzí, že se někam vytratila taková ta přirozená ženská krása a originalita a nahradilo ji spojení všeho umělého (nehty, řasy, vlasy...) a okoukaného (stejné boty, stejné kabelky, stejné účesy..).
Upřímně jsem vždycky po ránu děsně překvapená, kolik pupínků se mi ještě na obličej vejde.
Upřímně se pokaždé děsně těším na návštěvu mého oblíbeného sekáče.
Upřímně nenávidím doktory.
Upřímně mě zklamal lapač snů, který jsem si pověsila na čelo postele a zdají se mi od té doby jen samé děsivé sny (začnu režírovat horory).
Upřímně teda vůbec nechápu, proč už dávno není právoplatným zaměstnáním být kavárenský povaleč nebo třeba dortíkový ochutnávač.
Upřímně nechápu, proč jsem musela nejdřív obejít snad 10 kadeřnic, než jsem objevila tu jedinou, která mi konečně ostříhala ofinu rovně.
Upřímně si vážím mužů a žen, kteří svého partnera milují takového, jaký je, nesnaží se ho měnit a dokážou mu být oporou i v těch nejtěžších chvílích.
Upřímně si ze všeho nejvíc přeju být šťastná a jít s na kafe s Milanem Caisem.

8 komentářů:

  1. Upřímně žeru tvůj blog. Konečně mě někdo opravdu oslovuje, jak fotkami, tak také slovy. Prosím o víc článků, ať mám co číst. ;)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Luci! Upřímně ani netušíš, jak jsi mě potěšila a aspoň vím, že to někoho baví, jupíí! ♥

      Vymazat
  2. Upřímně... skvělý článek. Až na pár (asi 2) výjimek se s tvým tvrzením shoduji :)

    OdpovědětVymazat
  3. Tohle by si měl přečíst Milan Cais... :)) S lecčíms se ztotožňuji! :)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. No kdybych věděla, že si to přečetl, tak bych asi omdlela..:D

      Vymazat