úterý 24. ledna 2017

Co mě dělá šťastnou

Hrnek kávy.
Hrnek kávy se šlehačkou.
Knížka.
Nová knížka.
Jakákoliv knížka.
Dopis ve schránce.
Nová věc ze sekáče za 29,-.
Slunce.
Ranní zpěv ptáků.
Obejmutí.
Balíček na poště.
Pochvala.
Volné ráno.
Volné ráno v posteli s knížkou.
Čerstvě vyprané povlečení na čerstvě povlečené posteli.
Pusa na tvář.
Všechno sladké.
Koncerty.
Focení.
Luční kvítí na stole v kuchyni.
Úsměv od cizího člověka.
Úsměv od člověka kterého mám ráda.
Víno.
Láska.
Fotka, která se mi povede.
Vlastně každá fotka.
Ranní cesta do knihovny s kávou v ruce když svítí slunce.
Domov.
Výlety.
Moře.
Blogování.
Les.
Tata Bojs.
Když mě poslechne pes.
Červené náušnice.



A co dělá šťastnými vás?
T.

4 komentáře:

  1. "Když mě poslechne pes"... :D ♥

    OdpovědětVymazat
  2. Terez toto je úžasný článok! :) V Tvojich fotkách je toľko melanchólie a v Tvojich slovách toľko radosti... :) A milujem ten jemne ironický humor :))) Vážne, vždy ma moc poteší keď niečo nové napíšeš :)

    OdpovědětVymazat
  3. Tento komentář byl odstraněn autorem.

    OdpovědětVymazat
  4. Ve většině bychom se shodly. :)

    OdpovědětVymazat