středa 5. října 2016

A září je fuč.

Opět mám na úvod chuť napsat, jak moc ten život letí. Ale už je to trapné.
No a opět jsem to napsala.
Září je pryč a bylo to krásné září!

Protože:
Martin Zeller z Cocotte Minute  lajkl moji novou profilovou fotku (achmůjbože!)
Mardoša Huňát z Tata Bojs lajkl moji starší profilovou fotku (to znamená, že se musel probírat mými profilovkami, no chápete to štěstí?!)
Strávila jsem krásný víkend doma na jihu.
Objevila jsem nejlepší odstín laku na nehty a taky nejlepší odstín konturovací tužky na rty, obojí ideální na podzim a obojí za pár kaček.
Taky jsem si zamilovala vonné tyčinky (díky Baru!).
Obohatila jsem svůj život o Spalovače mrtvol - jak v knižní, tak ve filmové podobě.
Užívala jsem si poslední slunečné dny.
Taky jsem samozřejmě přečetla tunu knížek a další tunu si jich přinesla z knihovny (a kromě nich i boží plátěnou tašku), snědla pár kilo dortíků a vypila pár kafíček a zašla si na moje oblíbené sushi (kdybych byla bohatá, asi bych ho jedla pořád!).
A ochutnala svůj úplně první opravdický boží donut! S arašídovým máslem, ACHMŮJBOŽE podruhé ten byl ♥
A konec září mi obohatila návštěva kamaráda, ze kterého se na pár chvil stal můj model a já jsem po dlouhé době fotila taky někoho jiného, než jen sebe.










A jaké bylo vaše září? :)
T. 

Žádné komentáře:

Okomentovat