úterý 1. března 2016

Jeden antikvariát v jedné Praze

"Já tě vítáááám, v antikvariátě svéééém!"

Na Národní třídě v Praze najdete antikvariát, který rozhodně stojí za vaši/naši/moji/tvoji návštěvu.
Spousta regálů, v nich spousta knih, taky desky, obrazy...




Já se musím veřejně pochválit (jsem pašák!), páč jsem odolala a žádnou knihu si nekoupila. Ačkoliv lákadel tam bylo dost a né že né. Ale vzpomněla jsem si na hromadu knížek, které mám doma a které čekají na přečtení a řekla jsem si jednoduše NE.

Pražákům tenhle boží antikvariát závidím, ale možná že až KONEČNĚ navštívím antikvariát tady v Ostravě, bude po závisti!

A pokud byste náhodou netušili, co jakože znamená ta úvodní věta v tomto článku, zde je jednoduché (krásně melodické a zamilováníhodné) vysvětlení:


4 komentáře:

  1. Jé Tata Bojs. ♥
    To mi připomnělo, že bych mohla zase nahlédnout do pardubického antikvariátu, když tam budu...

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. No to bys měla! Někdy se tam najdou vážně poklady...:)

      Vymazat
  2. Je skvělý, chodím tam mezi přednáškami <3 ach

    OdpovědětVymazat
  3. Můžu se zeptat, kde přesně na Národce ho najdu? :)

    OdpovědětVymazat