středa 30. prosince 2015

Vánoce (a krátké zamyšlení nad fotkami)

Než se vrhnete na prohlížení mých střípků z Vánoc zachycených na fotkách, mám tu ještě pár slov.
Je zvláštní ta dnešní doba, kdy prostřednictvím sociálních sítí a blogů (a já nevím čeho všeho ještě) necháváme své přátele ale i úplně cizí lidí nahlížet do vlastního soukromí - myslím na fotkách. Ano, dělám to taky, ale pořád ještě dodržuju určité hranice.
Miluju focení detailů, ať už jsou to různé věci, co doma jen tak leží, nebo třeba jídlo. A právě proto jsou moje fotky takové jaké jsou.

Dostala jsem růže ♥


Nejsem moc zastáncem toho, jak lidé zveřejňují fotky např. své rodiny u stromku nebo Štědrovečerní večeře.. Já nevím, existuje potom pro ně ještě vůbec nějaké soukromí? A možná ani o žádné nestojí, že? Taky možnost. Já miluju svůj prostor, svůj klid, svoje soukromí. Sdílíme svoje jídla, vztahy, svoje starosti, zájmy.. Ale jsou věci, které by měly být jen a jen naše.

Co by byly Vánoce bez mandarinek?



Předvánoční rána.


HarryPotterMánie ve formě omalovánek (od Ježíška) !


Nejbožejší hrníček a vánoční čtení ♥


Vánoční rána.

Asi dlouhou dobu nebudu pít kávu ani čaj z jiného hrnku ♥

Vánoční pohoda.

A na závěr si dovolím jeden krásný citát, který jsem četla před Vánoci:  "Jeden z nejúžasnějších nepořádků na světě je nepořádek, který vznikne v obýváku na Štědrý večer. Neuklízejte ho příliš rychle."
Sice je už po Vánocích, ale klidně se tím můžete řídit Vánoce příští!

Přeju všem jen to nejlepší do Nového roku.
T.

3 komentáře:

  1. Terezko, naprosto souhlasím! Taky si myslím, že člověk by si měl své soukromí přeci jen trochu střežit a ne ho ukazovat všem. Proto nechci mít na IG děti - tedy tak, aby jim bylo vidět do tváře... Fotky máš opět skvělé, pohodové, vyklidněné... :) ten gaučík s růžemi je boží! :) Doufám, že jste si užili krásné Vánoce a do nového roku jste vstoupili tou správnou nohou! Vše nej! :)

    OdpovědětVymazat
  2. Nádherné fotky Terez, zase na mě dýchla vánoční atmosféra a hned bych si ty Vánoce zopakovala :))

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Kristýnko, moc ti děkuju za chválu! :) a taky bych si ještě dala jedny Vánoce! :)

      Vymazat