neděle 18. října 2015

Podzimní odpoledne v ZOO aneb choďte do ZOO!

Velmi poetický název pro v podstatě obyčejný článek o ZOO.
Poslední dny byly krásné. Takové ty teplé podzimní, kdy je člověku líto někam nevyrazit a nevyužít toho. No a protože jsem měla v jeden takový krásný den volno, vyrazila jsem do ZOO. Nutno poznamenat, že bez foťáku. Chtěla jsem si prostě jen užít zvířat a nebláznit po nějakém super záběru zvířete, které stejně už vyfocené mám z předchozích návštěv.
Přece jen jsem ale neodolala a pořídila pár fotek alespoň telefonem, protože podzimně zbarvená ZOO spolu se sluníčkem mi dělaly krásnou atmosféru k procházce mezi zvířaty.



Jít do ZOO bez foťáku, sama, brzy odpoledne a ve všední den se ukázalo být tím nejlepším.
V tu dobu tu totiž bylo velmi málo lidí, kterých přibývalo až později odpoledne, kdy už jsem se chystala ze ZOO. Navíc jsem nefotila a zvířata si tak užívala víc vlastníma očima, než přes hledáček foťáku.
Více jsem pro vás shrnula v bodech níže pod fotkou.



 
A proč jsem se vlastně vydala do ZOO a proč byste se tam měli vydat i vy?
 
1. V ZOO jsou zvířata. A pokud milujete zvířata, bude vám blaze stejně jako mně.
2. Odreagujete se. Vážně. Zvířata totiž nemluví, tudíž nenadávají a nekřičí. Takže si u nich odpočinete.
3. Nasmějete se! Jako já, když začala bučet jedna kráva, přidala se druhá, nato začala bečet ovce a završilo to prase svým chrochtáním. Takový zvířecí orchestr :)
4. Objevíte nové zvuky. Já jsem třeba úplně poprvé slyšela, a viděla zároveň, vydávat zvuky jelena. A poprvé jsem slyšela papouška Ara. Taky jsem byla už poněkolikáté svědkem řevu lva.
6. Prostě je to boží a zvířata jsou boží.





 
Paradoxně jsem si nejvíc užila zvířata jakou jsou krávy, ovce, králíci, kachny a vydry, protože ta exotická jsou sice taky super, ale není s nimi tolik srandy.
Už teď přemýšlím, kdy se do ZOO zase vydám.. Vlastně si myslím, že nejlepší by bylo koupit si permanentku... :)

 


1 komentář:

  1. Zvířata jsou nejlepší! Naprosto souhlasím, že si u nich člověk odpočine.

    Fashion Journey

    OdpovědětVymazat