úterý 8. září 2015

Jak jsem si (ne)pochutnala

Krásný a teplý páteční podvečer jsme s přítelem využili k návštěvě cukrárny Ollies.
Já jsem si dala citronový dort, sachr dort a latte machiatto, přítel si dal citronový dort, New York cheesecake, bezinkovou citronádu a ledové latte machiatto.
Sachr dort bohužel za mě nic moc.. (Zatím ten nejlepší jsem měla v kavárně Šlágr v Praze.) Citronový dort byl naopak vynikající! Svěží a jemný, na základě z máslových sušenek. Bezinková citronáda byla taky báječná, rozhodně si jí udělám doma. Bohužel to ledové latte nebylo vůbec ledové, bylo prostě teplé. A to moje latte.. no, v práci v automatu máme lepší.

Takže závěr je asi takový, že na citronový dort si sem zase určitě ráda někdy zajdu, ale kávu už si nedám, ani sachr.

Za mě 50%, za přítele taky 50%.

Žádné komentáře:

Okomentovat