středa 4. března 2015

I drobnosti dělají domov - pokračování

Už jsem dělala jeden takový článek, ale nebylo v něm všechno. Až teď jsme si konečně s přítelem dodělali obývací pokoj a mohla jsem si ho zútulnit takovými těmi milými maličkostmi.





V poslední době mám hodně ráda bílou barvu a světlost a takovou tu čistotu bydlení, žádné výrazné a křiklavé barvy. Pokoj se světlými barvami pak podle mě působí vzdušněji a prostorněji.
Oblíbila jsem si doplňky z Ikey, protože jsou dělané v romantickém stylu, prostě přesně něco pro mě, třeba svícny nebo podložky pod svíčky.
A nedávno jsem objevila v jednom nákupním centru úžasný obchod s květinami a doplňky do domova, kde jsem strávila dlouhou dobu, protože jsem se nemohla na všechny ty věci vynadívat. Nakonec jsem si koupila umělé tulipány a proutěné srdíčko, které jsem dala do flašky od vína se širokým hrdlem a podle mě to vypadá báječně. Prostě taková ta drobnost, co udělá parádu na stolku a zároveň vnese do domova trochu té jarní atmosféry.






V Ikee jsem taky pořídila skvělou vychytávku - polici na obrázky. Je úzká, takže nezasahuje do prostoru, dají se na ní vyskládat obrazy, nebo třeba rámečky s fotkami, ale zároveň se na ní vejde malá drobnost. Hlavně to vypadá na zdi moc hezky. Samozřejmě jsem jí doplnila vlastními fotkami - jak jinak :)



Žádné komentáře:

Okomentovat