pátek 13. února 2015

Láska jménem TATA BOJS

Dlouho jsem nevěděla, jak tenhle článek nazvat, protože asi žádný název nevystihne to, co jsem všechno zažila za jeden večer. Plno báječné muziky, taky trochu toho dojetí a hlavně osobní setkání s oblíbenými umělci, jupíjájéj! ♥




Nevím, kde začít, protože jsem ještě pořád plná dojmů a v hlavě se mi myšlenky pletou do sebe a nejsem schopná si je pořádně utřídit. Byl to prostě jeden z těch večerů, který nechcete, aby někdy skončil...
Jenže skončil. Ale mně na něj zbyly krásné vzpomínky a jeden malý suvenýr.

Nebudu vám tady Tata Bojs nějak dlouze představovat, pokud chcete, na internetu najdete informací dost ;) Já je znám už dlouho, ale zaposlouchala jsem se do nich pořádně teprve nedávno. V létě jsem je poprvé naživo viděla na pikniku časopisu Apetit, kde se mi strašně líbili. Takže když jsem se přestěhovala do Ostravy a dozvěděla se, že tu budou, jít na ně byla naprostá samozřejmost, vlastně i nutnost!

No a tady už se dostávám k tomu, o čem tenhle článek je. Zamilovala jsem se! Stačil mi k tomu jeden jediný večer, který rázem pasoval tuhle kapelu na mou současně nejoblíbenější. Mám ráda i spoustu kapel zahraničních, ale nikdy jsem na jejich koncertě nezažila to co na tomto čtvrtečním.

Byli jsme s přítelem hned u podia, takže jsem si vystoupení mohla užívat zblízka na plno, cítit sílu Milanových bubnů (pro neznalé - Milan Cais je zpěvák a bubeník kapely) a sledovat Mardošovy taneční kreace (Mardoša - kytarista, nebo spíš profi tanečník? :)), které jsou prostě boží a nenapodobitelné! Tanec má v krvi :)

Ta první pomyslná třešnička na dortu přišla při písni Světová, kdy ke mně zpívající Milan natáhl ruku a byla bych vážně hloupá, kdybych mu tu svoji nepodala!
Druhá třešnička přišla při Ztraceni v překladu. Při francouzsky zpívané části téhle písně se Milan (už zase!!!) zastavil u mně, stoupl na zábradlí oddělující podium od publika a natáhl ke mně ruku. Asi vám okamžitě dojde, že já jsem mu ji (už zase!!!) podala taky (a měla chuť ho už nikdy nepustit!) a nechala ho držet tu mojí a dívat se na mě a zpívat mi a zpívat...a po skončení písně mi tu ruku i políbit. Do dneška mám tak trochu pocit, že se to stalo někomu jinému, ale NE! Stalo se to mně! A bylo to krásné a já jsem z toho vlastně pořád tak trochu naměkko.. On to prostě umí s náma holkama, to se mu musí nechat. Kolik je nás asi takhle okouzlených?
Takových chvil já si vážím a jsem za ně šťastná. A nebýt videa z čtvrtečního koncertu, kde je to krátce zachycené, vážně bych tomu asi pořád nevěřila :)
Tou třetí třešničkou byl playlist, který jsem s pomocí přítele ukradla z podia a nechala si ho následně od Mardošy a Milana podepsat, což můžete vidět na fotkách níž. Mardoša mě moc mile překvapil tím, že mi řekl, že na mě prý během koncertu koukal a všiml si, že umím všechny jejich texty. Mimochodem - divila bych se, kdyby si toho někdo nevšiml, protože jsem měla po koncertě celkem vykřičené hlasivky :) Mardoša je přesně ten typ člověka, za kterým se vůbec nebojíte jít, protože víte, že vás přijme, pobaví, rozveselí a bude vstřícný k vašim přáním, že bude s vámi komunikovat a zlepší vám náladu :)

Na Milana jsem čekala déle, protože přišel později a byl obklopen spoustou lidí, kteří si s ním povídali, s ním se totiž povídá báječně a to se mi na něm hrozně líbí - nad věcmi přemýšlí, je vstřícný, je inteligentní a má kreativní duši i myšlení, je neuvěřitelně přátelský. A to je jen pár důvodů, proč tohoto muže tolik obdivuji. Když na mě už konečně přišla řada, prohodili jsme spolu pár slov, které jsem původně vůbec neměla v plánu mu kdy říct a prostě ze mě vypadly, ale zareagoval na ně tak, jak bych to od něj čekala - velice přívětivě a trefně.  Prostě mě nezklamal, je přesně takový, jaký jsem si myslela, že je :) Taky jsem mu pochválila jeho večerní výkon s tím, že jsem si to vážně moc užila, jako už dlouho žádný koncert ne a on na to, že si toho prý všiml. No ještě aby ne, když jsem trsala jako smyslů zbavená :) (ale já to jinak neumím - když je to hudba kterou miluju, moje tělo na ni prostě reaguje a chce si jí co nejvíc užít!) Pak jsem ho požádala o podpis a o fotku. Už se za ním tlačili další příznivci, tak jsem ho ještě jednou pochválila a rozloučila se.

Myslím si, vlastně to i předpokládám, že pokud si tohle přečte někdo, kdo odsuzuje českou hudbu a je milovníkem jen té zahraniční, bude si klepat na čelo. Nebo ten, kdo nechodí na koncerty a neví jaké to je, setkat se někým pro člověka tolik inspirativním. Ale je mi to jedno. Myslete si, co chcete. Pro mě to byly ty nejkrásnější chvíle v životě a nikdo mi je nevezme.

No ale abych nepůsobila jen jako beznadějně zamilovaná fanynka, musím pochválit i koncert jako celek. Hraní a zpěv Tata Bojs byly pro mě bez chyby. K tomu skvělý výběr písniček a báječná komunikace s fanoušky. Užila jsem si to na maximum a myslím, že nejsem jediná. Oni to totiž naživo vážně umí, sálá z nich neuvěřitelná energie, která nenechá nikoho chladným! A hlavně - z téhle skupiny mám vážně pocit, že je to baví. Že je baví, co dělají. A tím víc to pak baví i nás fanoušky. Není to nucené, strojené.. Je to přesně takové, jaké to má být - hřející a milé.

Kluci z Tata Bojs jsou prostě báječní a jejich hudba mě (alespoň doufám) nikdy nepřestane bavit. Už teď se nemůžu dočkat dalšího koncertu! A dalšího krásného večera plného lásky. Lásky k Tata Bojs... ♥


Ahoj Mardošo, já jsem vám ukradla z podia playlist, můžeš mi ho podepsat? :)






Žádné komentáře:

Okomentovat