úterý 30. prosince 2014

Nákupy v Knihy Dobrovský

V pondělí 29. prosince probíhala v obchodech Knihy Dobrovský akce 30% sleva na všechno zakoupené zboží, tak jsem se rozhodla tenhle obchod navštívit.




Už delší dobu jsem měla v plánu si koupit Hypnotizéra a Paganiniho smlouvu od Larse Keplera, protože jsem od něj četla Svědkyni ohně a Písečného muže a obě knihy se mi moc líbily. Třetí knihou je Střed se hroutí zevnitř od Elyn R. Saksové, což je autorčin příběh o boji se schizofrenií. Další jasnou volbou byl nějaký velký blok na recepty a pak ještě jeden menší na poznámky, ze kterého mám vážně radost, protože je tak akorát velký a má krásný motiv s listy, je značky teNeues. No a nakonec jsem neodolala a ještě přihodila záložku s motivem Alfonse Muchy, protože jeho obrazy mám ráda.

Ačkoliv jsem o téhle akci původně vůbec nevěděla a dozvěděla jsem se o ní od kamarádky na poslední chvíli, jsem ráda, že jsem s pořízením všech těchto věcí počkala a vyšlo mi to akorát na tenhle den, protože jsem si koupila vše, co jsem chtěla, za báječnou cenu.







Žádné komentáře:

Okomentovat