úterý 16. června 2015

Druhé rande s Yves Rocher

Jelikož mi došel šampon i kondicionér, přemýšlela jsem, jakou značku tentokrát vyzkouším. Jasno jsem měla v tom, že chci rozhodně značku, která netestuje na zvířatech.
Napadla mě značka Yves Rocher, od které jsem už měla sprchový gel, který jsem dostala k narozeninám od maminky mého přítele, a naprosto fantasticky voněl - jako makadamové ořechy.
Tahle značka nejenže netestuje na zvířatech, čímž je mi velmi sympatická, navíc ani neobsahuje složky živočišného původu. Využívá sílu rostlin. Od téhle značky si můžete koupit vlasovou kosmetiku, pleťovou, opalovací i dekorativní, parfémy, štětce a i kosmetiku pro muže.


Slečna v Yves Rocher byla moc milá, doporučila mi kopřivový šampon na mastné vlasy a vyživující kondicionér na suché konečky. Navíc jsem dostala vzorečky make-upu a dvou krémů, tašku, slevové kupóny a zdarma řasenku za registraci.


Svěží šampon na mastné vlasy
- obsahuje výtažek z kopřivy, balení má 300ml
- krásně voní a po prvním použití můžu říct, že moje vlasy druhý den vypadají rozhodně lépe a svěžeji, než po šamponech, které jsem doposud používala


Vyživující kondicionér na suché vlasy
- obsahuje výtažek z ovsa a vyživující mandlový olej, balení má 150ml
- opět nádherná vůně, vlasy jsem měla po jeho použití krásně jemné a hladké na dotek


Řasenka pro dokonalý objem řas Sexy Pulp
- textura obohacená o karnaubský vosk obalí a zahustí řasy, aniž by je zatížila, řasy zůstávají pružné a zároveň husté a objemné, kartáček s jemně zkosenými vlákny obalí řasy po celé jejich délce
- mně kartáček téhle řasenky vyhovuje, krásně je vytvaruje, bohužel objem mým řasám moc nedodává :(


Ještě mám v plánu vyzkoušet další výrobky z dekorativní a pečující kosmetiky a jsem zvědavá, jestli mi budou také vyhovovat!
A na závěr bych ještě ráda zmínila to, že tahle kosmetika je cenově dostupná, za šampon a kondicionér jsem zaplatila okolo 150Kč, což je jen dalším velkým plus Yves Rocher!

Žádné komentáře:

Okomentovat